Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Чернишева Р$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Чернишева Р. І. Триєдність хімічної освіти, виховання, культури в контексті моделі сталого розвитку [Електронний ресурс] / Р. І. Чернишева // Наукова скарбниця освіти Донеччини. - 2014. - № 1. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsod_2014_1_8
| 2. |
Чернишева Р. І. Науково-методичний супровід рейтингової системи оцінювання при модульній технології навчання у профільній школі [Електронний ресурс] / Р. І. Чернишева, Г. В. Болдарєва // Наукова скарбниця освіти Донеччини. - 2014. - № 2. - С. 112-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsod_2014_2_22
| 3. |
Трубчаніна О. Упровадження ідей В. О. Сухомлинського в практику формування валеологічної компетентності шляхом реалізації оздоровчої функції шкільної хімічної освіти [Електронний ресурс] / О. Трубчаніна, Р. Чернишева // Рідна школа. - 2012. - № 7. - С. 50-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_7_14 Висвітлено досвід роботи Родинської ЗОШ № 8 м. Красноармійська щодо формування валеологічної компетентності учнів засобами хімічної освіти відповідно до педагогічної концепції В. О. Сухомлинського. Визначено хіміко-валеологічні поняття, які є основою системи валеологічних знань. Окреслено умови, за яких реалізуються завдання формування валеологічної компетентності школярів. Наведено приклади уроків хімії, на яких реалізуються принципи педагогіки співробітництва, фізкультпаузи. Зосереджено увагу на авторській програмі профілактики вживання алкоголю молоддю, яка пройшла апробацію в групах секції хіміко-біологічного відділення МАН. Розглянуто фрагмент заняття "Пивний алкоголізм. Склад пива та його вплив на організм".Освещен опыт работы Родинской ООШ № 8 г. Красноармейска по формированию валеологической компетентности учащихся средствами химического образования в соответствии с педагогической концепцией В. А. Сухомлинского. Определены химико-валеологические понятия, которые составляют основу системы валеологических знаний. Названы условия, при которых реализуются задачи формирования валеологической компетентности школьников. Приведены примеры уроков химии, на которых реализуются принципы педагогики сотрудничества, физкультпаузы. Сосредоточено внимание на авторской программе профилактики употребления алкоголя молодежью, которая прошла апробацию в группах секции химико-биологического отделения МАН. Рассмотрен фрагмент занятия "Пивной алкоголизм. Состав пива и его влияние на организм".The article analyzed the experience of the work of the Rodynske Secondary School № 8 in the formation of valeological competence of the pupils by means of chemical education according to the pedagogical concept of V. O. Sukhomlynskyi. The notions thatform the basis of the system of valeological knowledge are identified. Showed the fragment of classes devoted to prevention alcohol consumption among adolescents.
|
|
|